pondelok 13. mája 2013

Čína

Poznáte ten vtip  – Miláčik, hovorí manžeka miliardárovi, – keď nabudúce poviem, že kúp čínu, mám na mysli jedlo, nie krajinu... Tak aj ja mám na mysli jedlo „china style“, a veľmi dobré. Včera som nakrájala bravčovú panenku na malé rezance, poliala ich sójovou a worčesterskou omáčkou a olejom a nechala stáť v chladničke až do dnešného obeda. Dnes naobed som k tomu primiešala ešte dve lyžičky škrobu a nechala stáť, kým som nenakrájala cibuľu, veľkú červenú a veľkú zelenú papriku na prúžky, ktoré som opiekla na troche oleja. do polosurova, polouvarena. Na panvici som potom opiekla mäsové rezance s pretlačenými dvomi strúčikmi cesnaku a primiešala ku paprikám. Osolila, okorenila, premiešala spolu... Podávame s ryžou. Mňam! :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára