streda 5. septembra 2012

Ako upliesť svetrík

Každá z nás sa z času na čas chce potešiť niečím pekným na seba, a keď to niečo je navyše aj vlastnoručne upletené, ušité či inak vytvorené, je radosť dvojnásobná...
Keď som našla na Sashe ponuku Veve s krásnymi vlnami, zamilovala som sa do nich. Zase raz ma pochytil tvorivý rapel, čiže som si ich  objednala so zámerom, že popletiem nejaké zateplováky (čiapky, šály, nákrčníky). Ale keď som ich videla na živo, rozhodla som sa, že miesto plánovaných zateplovákov aspoň z jednej vlny bude svetrík a priobjednala som si dalšie klbká.

 

Za výdatnej pomoci Mafifa som riešila, ako bude sveter vyzerať. Na všelijaké návody na pletenie sa veľmi nespolieham,  ak som aj niekedy podľa nejakého postupovala, výsledok obyčajne vyzeral inak. Vybrala som si strih, vzor (stačí líce hladko, rub obrátene), prikombinovala k tomu trochu tmavomodrej a plietla a plietla...

Do tyrkysovej som občas šľahla kúsok tmavomodrej a obrátené očká, aby úplet nebol celkom jednotvárny...




 Usilovné pletenie samozrejme prináša výsledky...



Rukávy budú rozdielne - jeden z tyrkysovej, druhý z modrej priadze...



Upletené diely svetríka treba pozošívať a voľné nitky začistiť...


A potom už len nosiť svetrík a mať  z neho radosť...


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára