štvrtok 26. septembra 2013

Topánky

Koncom leta som trochu rozšírila svoj topánkový arzenál. Modré a leopardie baleríny som kúpila v dvojitej zľave, dokopy stáli niečo cez 13 euro, oranžové som kúpila cez e-shop za necelých 10. Je pravda, že toto leto som ich už veľmi neponosila, ale veď aj na budúci rok bude leto...


Čierne oxfordky som hľadala dosť dlho, a aj keď som správne číslo trafila až na druhý pokus, musím Topánkovo.sk pochváliť za naozaj rýchlu výmenu.



Veľkú radosť mám aj z týchto krásnych zelených topánok, sú pohodlné a hodia sa mi k zeleným a tyrkysovým tričkám.



A nakoniec pridávam niečo na podpätkoch. Hoci dávam prednosť topánkam na nízkom podpätku, hľadala som klasické jednoduché čierne alebo telové lodičky na nie veľmi vysokých podpätkoch, lebo občas sa jednoducho hodia. A lodičky v tigrovanom dizajne som tam jednoducho nemohla nechať... :-)



2 komentáre:

  1. Mne sa najviac pacia leopardie loafers, tie su naozaj krasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, máš pravdu, sú naozaj pekné, škoda, že som ich už nestihla využiť... ale určite časom využijem všetky topánky z tohto zoznamu :-)

      Odstrániť