štvrtok 8. novembra 2012

Na modro

Dnes som sa ladila do modro-hneda, takže moje zlato-modré nechty celkom dobre zapadli. Konečne som seriózne vyskúšala krakelovacie či mozaikové laky od Oriflame. Na dve vrstvy zlatého podkladového laku som naniesla tenkú vrstvu modrého krakelovacieho laku a počkala som, kým vyschne a popraská. Výsledok som prelakovala lesklým krycím lakom. Som zvedavá, ako dlho budú nechty odolávať záťažovým testom v podobe umývania riadov, osobnej hygieny a opečovávania mačiatka... :-)

 

2 komentáre:

  1. Moc pěkné! Na nádobí bych ale raději použila rukavice, dělám to tak a lak mi vydrží o hodně déle (i když pečuju o 8 zvířat) ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, áno, s rukavicami by to asi vydržalo dlhšie, ja na ne ale nie som zvyknutá

      Odstrániť