pondelok 30. decembra 2013

Sviatočné nechty

Na Mikuláša som si urobila červené nechty. Na podkladový lak som naniesla jednu vrstvu jasnočervenej a po zaschnutí som pomocou špongie vyrobila ombre efekt  od jasnočervenej cez tmavočervenú až po čiernu. Na vrch som ešte naniesla priesvitný lak s trblietkami a nakoniec krycí lak.




Na Vianoce som zvolila jemnejší vzhľad nechtov – na podkladový lak som naniesla jednu vrstvu laku Power Shine Palladium odtieň Reflecting Silver a do polosuchého laku na oboch prsteníkoch som naniesla vrstvu čiernych trblietok. Určite existuje nejaký prudko sofistikovaný spôsob nanášania takýchto trblietok, ja som proste strčila koniec nechta do krabičky s trblietkami a to, čo sa nalepilo na kožu som potom omietla suchým štetcom späť do krabičky. Pomocou priehľadného laku a štetca som potom ešte robila „korektúry“. Po zaschnutí som nechty prelakovala ešte vrchným krycím lakom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára