nedeľa 20. januára 2013

Teória farieb

Doniesla som si domov balíček zo zásielkového obchodu a pri upratovaní nových tričiek do skrine som si uvedomila, ako sa mi za posledných pár rokov zmenilo farebné ladenie skrine. Kedysi som v nej mala skoro samé čierne veci, k nim pár sivých a ešte niekoľko bordových, aby sa nepovedalo... Potom sa v nej začali zjavovať béžové a hnedé vecičky, cez olivovo zelené som sa prepracovala k oranžovým a potom to už šlo veselo ďalej. Dnes sa mi v skrini rozťahujú červené, oranžové, žlté, jablkovo zelené, tyrkysové a všetky možné modré tričká, mikiny, svetre i šatky.
Ono to súvisí aj s psychickým ladením človeka – kedysi som sa skrývala v čiernom oblečení a v žltej či oranžovej by som sa neodvážila vyjsť medzi ľudí. Dnes nosím žiarivé veselé tričká a čiernu používam už len na zdôraznenie slávnostnej chvíle.
Na druhej strane, ak máte v skrini len dve či tri farby, nie je problém každý deň sa zladiť. :-) Všetko má svoje klady i zápory...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára