nedeľa 28. apríla 2013

Látky

Nazbieral sa mi materiál na šitie, na fotke je len časť z neho...



Na spodu je tenká zelená bavlna, z ktorej bude blúzka, kupovala som ju z e-shopu, kde majú celkom slušný výber látok. Kvietky na tmavomodrom podklade sú hrubšia bavlna, budú  z nej šaty alebo dve blúzky. Z modrých kvietkov na tenšej zmesovke budú šaty, rovnako ako z modrej prúžkovanej viskózy - všetky tri látky som kupovala U Anjela, majú aj partiový obchod, kde sa dajú kúpiť pekné látky za lacný peniaz (modrá prúžkovaná stála asi 1,40 €/m). Do tmavomodrej bodkovanej, čo vyzerá ako polnočná obloha som sa zamilovala na prvý pohľad, bude z nej letná blúzka. A nakoniec mi zostala sivo-ružovo-bordová, krásne padavá viskóza na šaty z e-shopu. Tak už sa len pustiť do šitia...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára