štvrtok 1. novembra 2012

Halloweenske pazúriky

Včera sme mali mať halloweensky večierok, síce sa z objektívnych dôvodov nekonal, ale aspoň som si vyrobila poriadne pazúriky. Použila som dva farebné laky z bohatej nádielky, ktorú som si minule dopriala. Ako základ som použila lak z Avonu rady Speed Dry+, odtieň red wine (nie som fanúšik červených nechtov, ale tento je mimoriadne krásny), navrch čierny krakelovací lak z Oriflame, z radu Very me Nail Grafitti top coat, odtieň black. Trochu som sa pohrala a pomocou nalepovacích papierikov som si vyrobila zábavnejšie pazúriky. Po zaschnutí som na nechty naniesla ešte dve vrstvy lesklého prievitného laku GLOSSY top coat Oriflame, vďaka ktorému má krakelovací lak sýty čierny a lesklý vzhľad a dúfam, že nechty aj dlhšie vydržia bez poškodenia. A čo vy – máte radi červené laky? Vymýšľate si zábavnú manikúru?
 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára