nedeľa 25. novembra 2012

Na ruky

Dnes som robila malú údržbu svojej parády, opravila som pár otvorených očiek, utrhnutú náušnicu aj roztrhnutú retiazku pre kolegyňu. A rozhodla som sa, že vám ukážem kúsok z mojej zbierky náramkov. Náramky mám rada, mám ich veľa (a stále nejaké pribudnú) a nosím ich často, hlavne od jari do jesene...

Tento náramok som si urobila z oranžových korálok v tvare disku a z brúsených korálok navliekaním na lanko podľa tohoto návodu. Mám k nemu aj náušnice a náhrdelník.


Zelený je šitý zo skleneného rokajlu, ozdobený strapcami, červenými sklenenými a zlatými kovovými korálkami a zapína sa na zlatistý kovový gombík. Rada ho nosím hlavne k jablkovozeleným tričkám.


Tigrí náhrdelník je veľmi jednoduchý, spletený z čiernych a oranžových voskových šnúrok, s príveskom v tvare pruhovanej mačičky (som si istá, že ako model stál pravý a nefalšovaný tiger!) :-)


Ružovú som až donedávna nenosila, teraz už mám pár vecí,  ku ktorým sa hodí tento náramok v odtieňoch ružovej (a striebristej). Základ tvorí 5 otočiek „pamäťového“ drôtu.


Občas sa hodí aj obyčajná hrubšia kovová retiazka, je jednoduchá, ale raz ju možno ešte nejako dotvorím...


Tento drevený náramok je úplne úžasný v tom, že sa hodí skoro ku každému tričku. Stál asi 2 eurá v čínskom obchode. Ešte si chcem k nemu urobiť rovnako pestrofarebné náušnice.





























Ešte sa u mňa nájde pár ďalších náramkov, či už robených alebo kúpených, ale tie až niekedy inokedy.
A čo vy, máte radi náramky, nosíte ich? A nezavadzajú vám pri práci (mne strašne)?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára