sobota 22. decembra 2012

Znovu úžasné služby Slovenskej pošty

Vždy ma znechutí, keď prídem na poštu a tam stoja dlhé a pomaly sa hýbajúce rady zákazníkov. Včera mi prišli dva balíčky, samozrejme, nebola som doma, takže som si ich šla vybrať dnes. Na jeden som mala klasický žltý lístok, na ten druhý oznámenie v mobile. Čakala som, že v záujme zrýchlenia si pani vezme obe čísla a tak ich pôjde pohľadať dozadu a potom ich postupne papierovo vybavíme a naraz ich zaplatím. Bola som poučená, že sa to nedá, lebo – jeden je list a druhý balíček a každý je uložený niekde inde a proste toto je daný proces a musí sa to urobiť takto... Až som mala chuť spýtať sa, či sa kvôli tomu druhému balíčku musím ísť znovu postaviť na koniec radu, keď už teda na to majú „proces“. Z môjho pohľadu to vyzeralo takto – teta sa pošprtala v počítači, potom šla dozadu pohľadať „list“, vyniesla odtiaľ krabicu, vybavila papiere, zinkasovala odo mňa prvú sumu, potom si vypýtala druhé číslo, pošprtala v počítači, išla dozadu (tými istými dverami), vyniesla odtiaľ krabicu, vybavila papiere, zinkasovala odo mňa druhú sumu... Ak som sa doteraz divila, odteraz sa už ozaj nedivím, že na pošte vždy stoja dlhé rady nedočkavých zákazníkov... Už sa ani nepýtam, aké máte skúsenosti s poštou vy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára