piatok 28. septembra 2012

Koral

Niekedy v 80-tych rokoch mi otec doniesol z Filipín korále z koralu. Síce to bola len šnúra menej kvalitného špongiového koralu, ale aj tak sa mi veľmi páčili – hlavne ich krásna oranžovo-červeno-béžová farba a taká  „nedokonalá“ štruktúra. Lenže boli krátke a teda tesne okolo hrdla. Roky rokúce som nevedela, čo s tým... Ale teraz už viem – dokúpila som ďalšie guličky zo špongiového korálu rôznych veľkostí a postupne ich spracúvam na rôznu bižutériu. Okrem niekoľkých náušníc, jedných „mačičkových“ pre mňa, jedných kombinovaných s medenými komponentami pre švagrinú a ďalších veľmi podobných pre kolegyňu som urobila aj tento náhrdelník z rôzne veľkých guličiek a medených komponentov. A budem robiť ešte raz veľmi podobný, teda repliku (ešte že mám fotky) – kolegyňa ho totiž darovala ďalej (vraj sa páčil) a chce ho nahradiť.
Páči sa vám bižutéria z koralu či z prírodných materiálov obecne? Mne sa zdajú veľmi príjemné a ušľachtilé.




 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára