štvrtok 13. septembra 2012

Hra

Hrala som sa... To ja rada, už od malička. Len sa s pribúdajúcim vekom menia moje hračky. Tentoraz som sa hrala s korálkami a aha - toto z toho vzniklo.

Použila som donut zo špongiového koralu, ku ktorému som si pôvodne kúpila aj špirálový záves, ale potom sa mi zdalo, že je to príliš jednoduché a všedné, preto som začala vymýšľať niečo iné... Pridala som TOHO hematitové a mix čiernych rokajlových korálkov a k tomu ešte obyčajný neznačkový čierny rokajl a niekoľko malých guličiek z koralu. Potom už stačilo len navliecť niť do ihly a navliekať zrniečko k zrniečko, párať a znovu navliekať, kým sa výsledok aspoň trochu nepriblížil k mojej pôvodnej predstave.
Hotové dielko som zavesila na oceľové poplastované lanko – a teraz mám istotu, že druhé takéto isté čudo na svete nestretnem. :-)
A čo vy, hráte sa radi? Aké sú vaše obľúbené hračky?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára