štvrtok 20. septembra 2012

Do dažďa

Včera večer sa nám pokazilo počasie, začalo pršať a výrazne sa schladilo. Ja viem, treba dážď, lebo bolo už naozaj veľmi sucho, ale zase vodu v topánkach príliš neobľubujem. Ale dnešné topánky už asi veľmi nerátajú s dažďom, takmer do každých si voda nájde cestu už po pár obutiach. Vytiahla som teda obuv, skvele sa hodiacu na túto príležitosť – moje gumáky. Síce to nie je žiaden dizajnový kúsok, len obyčajné petrolejovo modré gumáky s dobrou podrážkou a s koženkovou manžetou, sťahovanou šnúrkami, ktoré bránia vode, aby mi napršala priamo do čižiem. Kúpila som si ich predminulú zimu, ktorá bola dosť mokrá a „čľapkavá“ a urobili mi ozaj dobrú službu – a robia ju dodnes.K nim som si obliekla čierne úzke džínsy, čiernu nepremokavú vetrovku miesto dáždnika a žiarivo žltú mikinu, aby ma zahriala a svojou farbou trochu rozjasnila zamračený dnešok.

Ako ste na tom vy – nosíte gumáky či máte inú fintu proti dažďu? Páčia sa vám žiarivé farby oblečenia v zamračené dni alebo si myslíte, že je to jedno?


2 komentáre:

  1. jáj, gumáky ... teraz už roky nenosím, ale kedysi som nosila, aj keď iné chodili v lodičkách, keď popŕchalo, ja v gumákoch ... ano, milovala som gumáky :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gumáky sú super, nedám na nich dopustiť!

    OdpovedaťOdstrániť