sobota 13. októbra 2012

Dôvera

Objednala som si pár vecičiek v e-shope, robievam to často, e-shopy proste majú niekoľko výhod. Vybrala som si možnosť – platba predom, to tiež robievam často, je to pre mňa jednoduchšie, než vybrať peniaze z bankomatu a bežať na poštu vyplatiť dobierku (málokedy ma poštárka zastihne doma).Takže, objednala som si pár vecičiek (nejaké gombíky hlavne) a čakala som, kedy príde balíček. Miesto toho mi zvoní telefón: Dobrý deň, ja som vám to poslala na dobierku, hoci mi prišli peniaze na účet. Dostala som na výber – neprebrať dobierku, nechať ju vrátiť a čakať, kým mi z e-shopu pošlú tovar opäť, už len doporučene, alebo prebrať dobierku, znovu ju vyplatiť a veriť tomu, že mi firma pôvodne zaplatené peniaze vráti na účet. Nechcelo sa mi čakať, kým sa tovar ku mne znovu dostane, tak som si vybrala druhú možnosť, našťastie šlo len o nejakých 18 euro, čo síce nie je malý peniaz, ale ani žiadna horibilná suma... A spoľahla som sa na to, že mi peniaze prídu na účet – a oni naozaj prisli. A navyše ma doma čakala obálka a v nej mal darček od e-shopu. Celkom ma potešilo jedno i druhé – jednak to, že zase raz niekto nesklamal moju dôveru, ale i to, že zároveň ocenil tú moju dôveru v neho... Zložité? Ale nie, celkom jednoduché – veriť ľuďom sa ešte stále oplatí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára