piatok 26. októbra 2012

Modrý

Vonku sa schladilo a ja si začínam obliekať bundy a vetrovky, pod ktoré je zbytočné nosiť náramky (a keďže v práci mi zavadzajú,  je vlastne zbytočné ich teraz nosiť). Teraz (kým sa nezačnú nosiť aj rukavice) je ten správny čas vytiahnuť zaujímavé prstene. Dnes som teda vzala tento korálkový... Síce sa štýlom veľmi nehodil k mojim džínsom, krajší by bol k tmavomodrým hladkým šatám, ale istilo to aspoň tmavomodré tričko.
Je vyrobený z prsteňového základu s očkami, na ktoré je naketlovaných veľa modrých sklenených korálok rôznych druhov, kombinovaných so striebristými kovovými korálkami a striebornými guličkovými nitmi. Výhodou je, že sa takto dajú zošperkovať aj zvyšky, posledné korálky či úlomky minerálov.
Korálky vytvárajú na prste efektnú bombuľku, takže k nim už stačia len jednoduchšie náušnice. A pri každom pohybe ruky príjemne štrkocú a robia mi dobrú náladu.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára