štvrtok 4. októbra 2012

Tričká

Mám rada tričká, hodia sa k môjmu odevnému štýlu-neštýlu a sú nesmierne pohodlné. Občas dostanem chuť niečo s nimi urobiť, aby som sa trošku odlíšila od davu. Keď som si kúpila farby na textil, vzala do ruky štetec a zastala som nad pokusným starším čistým tričkom, natiahnutým a štipcami prichyteným na starú rysovaciu dosku, bola som trochu vzrušená a zvedavá, ako to dopadne (v otázkach môjho výtvarného talentu som dosť skeptická). Mala som len veľmi hrubú a obecnú predstavu, čo vlastne idem robiť. Jasno som mala len ohľadne farieb, vedela som, že k tomuto sivému tričku z rebrovaného úpletu chcem použiť len čiernu, bielu a oranžovú, nakoniec som pridala ešte trošku žltej a karmínovočervenej. Použila som rôzne šírky a tvary štetcov, farebné kolieska sú pečiatkované pomocou korkovej zátky. Plastové štipce držali trochu slabo, nabudúce už použijem silnejšie plastové svorky z Hornbachu.
Keď som bola spokojná s dizajnom trička, nechala som ho poriadne uschnúť a nakoniec som maľbu prežehlila cez papier na pečenie, aby sa farby teplom zafixovali. Mala som trochu obavy pri prvom praní, prala so ho len veľmi opatrne a v rukách, ale hneď po druhom použití som ho omylom hodila do práčky na program pri 40 stupňoch Celzia – tričko i maľba to v pohode prežili, aj keď to neznamená, že ho takto budem právať bežne.
Tak, pokusné tričko je pomaľované, najvyšší čas pustiť sa konečne do maľovania naostro... :-) Už mám vymyslenú premenu niekoľkých ďalších.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára